جراحی زیبایی

لیفت بازو چیست؟

داشتن اندام‌های زیبا به ما اعتماد به نفس می‌بخشد و باعث می‌شود حس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم. زیبایی اندام‌ها فارغ از رنگ و نوع پوست، به ابعاد و به فرم پوست هر شخص وابسته است. در بسیاری از مواقع می‌توان ظاهر اندام‌­ها را بهبود بخشید و به این ترتیب اعتماد به نفس را بالا برد. افرادی که در اثر کاهش وزن یا افزایش سن، با مشکل افتادگی پوست دست و پنجه نرم می‌کنند، همواره خواهان جوان‌سازی پوست خود هستند. به عنوان مثال در ناحیه بازو ممکن است شل‌شدن پوست را تجربه کنید که می‌تواند برای برخی از افراد ناخوشایند باشد. روش‌های زیبایی شناختی از جمله لیفت بازو می‌تواند در برطرف کردن این مشکل کمک کننده باشد. لیفت بازو یک فرآیند پزشکی است که افتادگی پوست در این ناحیه را برطرف می‌کند. در ادامه این عنوان قصد داریم تا بیشتر در مورد این جراحی و روش‌های انجام آن صحبت کنیم.

مفهوم لیفت بازو

لیفت بازو که به نام بِراکیوپلاستی نیز شناخته می‌شود، یک جراحی زیبایی است که چربی اضافی و پوست شل را در زیر بازو بین زیر بغل و آرنج کاهش می‌دهد. این روش برای ایجاد ظاهری باریک و لطیف به بالای بازو استفاده می‌شود. براکیوپلاستی شکل زیرین بازو را از زیر بغل تا آرنج تغییر می‌دهد. این کار در برخی مواقع ممکن است تون عضلانی بالای بازوی شما را نیز بهبود بخشد. گاهی اوقات جراح، بافت اضافی کنار قفسه سینه را نیز برمی‌دارد. جراح همچنین ممکن است در حین جراحی برای کمک به کانتور ناحیه لیپوساکشن را انجام دهد. به طور کلی ورزش ممکن است تون ماهیچه‌ای زیر بازو را تقویت کند و بهبود بخشد، اما نمی‌تواند پوست اضافی را که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، تغییر دهد. اگر در مورد ظاهر خود نگران هستید یا به فکر درمان‌های زیبایی برای افزایش اعتماد به نفس خود هستید، جایگزین‌هایی وجود دارد.

براکیوپلاستی نوعی جراحی کانتورینگ بدن است. این نوع جراحی اغلب پس از جراحی کاهش وزن انجام می‌شود. اکثر افرادی که جراحی کاهش وزن انجام داده‌اند به انجام سایر عمل‌های زیبایی بر روی پوست خود علاقه نشان می‌دهند. جراحان اغلب جراحی لیفت بازو را همزمان با جراحی دیگری انجام می‌دهند. این روش‌ها ممکن است شامل خطوط بدن در اطراف قسمت میانی، زیر چانه یا در امتداد قسمت داخلی ران باشد.

چرا لیفت بازو

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و شروع به افتادن می‌کند. همچنین چربی در مناطقی که قبلاً رشد نمی‌کرد، شروع به رشد می‌کند و خلاص شدن از شر این چربی اضافی می‌تواند بسیار سخت باشد. بازوها تمایل به ایجاد قسمتی از چربی و پوست آویزان دارند که زمانی که فرد دست‌های خود را بالا می‌برد بیشتر قابل توجه است. این پوست و چربی اغلب مُعضلی برای افراد است که ممکن است از آن رنج ببرند. بسیار رایج است که قسمت بالای بازو به دلیل نوسانات وزن، پوست اضافی داشته باشد. تنها راه کاهش این پوست اضافی از طریق جراحی است زیرا هیچ ورزشکاری نمی‌تواند میزان یا خاصیت ارتجاعی پوست را تغییر دهد. لیفت بازو می‌تواند اندازه بازوها را کاهش دهد و باعث شود تا از شر این کیسه پوست و چربی خلاص شوید. براکیوپلاستی نوعی کانتورینگ بدن است که برای افزایش اعتماد به نفس افراد به ظاهر خود استفاده می‌شود.

مفهوم لیفت بازو

بهترین کاندیدهای جراحی لیفت بازو

بهترین کاندید برای انجام این جراحی کسانی هستند که از اندام نسبتاً خوبی برخوردارند، اما از پوست شل و چرب متوسط یا چربی در بالای بازوهای خود رنج می‌برند که ورزش و رژیم به تنهایی نمی‌توانند آن را کاهش دهند. علاوه بر این افرادی با ویژگی‌های زیر می‌توانند بهترین کاندیدها برای جراحی باشند:

✔️ از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست در بیماران مسن

✔️ پوست یا چربی اضافی در بازوها

✔️ انتظارات واقع بینانه داشته باشند

✔️ از سلامت نسبتا خوبی برخوردار باشند

به طور کلی مهم است که وزن خود را بعد از انجام جراحی حفظ کنید. کاهش یا افزایش وزن می‌توانند عواملی منفی برای حفظ نتایج عملکرد باشند.

نحوه انجام لیفت بازو

در ابتدا برای انجام جراحی لیفت بازو، پزشک با علامت‌گذاری بازوی شما در جایی که قصد دارد برش ایجاد کند، شروع می‌کند. روش‌های مختلفی برای ایجاد برش‌ها وجود دارد، اما رایج‌ترین آنها شامل برش‌هایی در داخل یا پشت بازوها است. گزینه‌های دیگر عبارتند از برش زیر بغل یا برشی که از بالای آرنج تا زیر بغل شما امتداد دارد. طول و الگوی برش در حین جراحی لیفت بازو به میزان و محل پوست اضافی که باید برداشته شود و همچنین تصمیم جراح پلاستیک شما بستگی دارد. پس از تعیین این نقاط، پزشک برای بیهوشی اقدام می‌کند. نوع بیهوشی بسته به نیاز می‌تواند موضعی یا عمومی باشد. متخصص بیهوشی ضربان قلب، فشار خون و سایر علائم حیاتی شما را در طول جراحی بررسی خواهد کرد.

در حین جراحی، جراح پلاستیک شما برشی در قسمت زیر بازو ایجاد می‌کند و ممکن است چربی اضافی را ساکشن کند. سپس جراح پلاستیک بافت‌های زیرین را سفت و آنها را با بخیه محکم می‌کند. پس از ایجاد خطوط جدید، پوست شما بر روی شکل جدید بازوی شما قرار می‌گیرد و هر گونه پوست اضافی برداشته می‌شود. سپس برش با استفاده از بخیه یا نوار جراحی بسته می‌شود. کل پروسه جراحی معمولا بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد. به طور کلی انجام جراحی لیفت بازو، عمل سختی نیست، اما به ظرافت و مهارت بالایی از سوی پزشک نیاز دارد. به همین دلیل است مهم است که در پروسه انجام آن از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک کمک بگیرید.

روش‌های لیفت بازو

روش‌های لیفت بازو

برای انجام براکیوپلاستی تکنیک‌های مختلفی به کار گرفته می‌شود که بسته به نیاز می‌توان از آنها استفاده کرد. گاهی اوقات، کوتاه کردن نواحی بدن، از جمله بازوها، می‌تواند بسیار دشوار باشد. جراح پلاستیک می‌تواند یک برنامه درمانی جامع برای هدف قرار دادن تکه‌های مزاحم چربی و تراشیدن مجدد بافت شل تدوین کند. سه روش زیر، از اصلی‌ترین روش‌های انجام براکیوپلاستی هستند.

🔶سنتی: تکنیک‌های جراحی لیفت بازو سنتی شامل برشی از زیر بغل تا آرنج توسط جراح است. با ایجاد یک برش طولانی و مستقیم، جراح پلاستیک می‌تواند مقدار قابل توجهی از پوست و بافت چربی ناخواسته را حذف کند. در حالی که این تکنیک ده‌ها سال است که وجود داشته است، به دلیل اندازه و قابل مشاهده بودن اسکار حاصل، به اندازه یک براکیوپلاستی با برش حداقلی مطلوب نیست. جای زخم در بیمارانی که نیاز به تشریح بافت بیش از حد دارند برجسته‌تر و قابل تشخیص‌تر است.

🔶با برش حداقلی: در حین جراحی، یک برش کوچک در زیر بغل ایجاد می‌شود، بنابراین می‌توان جای زخم را پنهان کرد. رضایت بیمار پس از جراحی لیفت بازو، زمانی که از روش حداقل برش استفاده می شود، بسیار بالا بوده است. اگرچه “تکنیک اسکار پنهان” در کمک به بیمار در دستیابی به اهداف زیبایی خود بسیار موثر است، اما برای همه افراد، به ویژه بیمارانی که می‌خواهند بافت اضافی زیادی برداشته شود، درمان ایده آلی نیست.

🔶لیزری با Smartlipo: این روش با استفاده از لیزر برای سفت کردن پوست و حذف چربی برای بلند کردن و تنظیم مجدد بازوها انجام می‌شود. این تکنیک کم تهاجمی است و برای کاندیدهایی که دارای افتادگی بازو خفیف تا متوسط هستند، بهترین است. نامزدهای مناسب برای انجام این روش از سلامت خوبی برخوردارند، کمتر از 13 کیلوگرم اضافه وزن دارند و علیرغم ورزش و رژیم غذایی قادر به سفت کردن بازوهای خود نیستند. نامزدها همچنین باید انتظارات واقع بینانه داشته باشند و برای بهبودی که ممکن است چند روز تا یک هفته یا بیشتر طول بکشد، آماده باشند.

مزایای لیفت بازو

جراحی لیفت بازو به یک روش بسیار محبوب تبدیل شده است. هدف اصلی این روش این است که به بیمار بازوهای محکم و سفت داده شود. صرف نظر از اینکه علت بروز افتادگی پوست چیست، وجود این پوست آویزان برای بسیاری از افراد ناخوشایند است و برخی افراد برای خلاص شدن از شر آن دست به هر کاری می‌زنند. خوشبختانه، افراد می‌توانند تحت عمل جراحی براکیوپلاستی قرار بگیرند و پوست افتاده را از بین ببرند. برخی از مزایای انجام این روش در ادامه آورده شده است.

چربی و پوست اضافی را از بین ببرید. بسیاری از افراد دارای مقدار زیادی چربی و پوست اضافی بین آرنج و زیر بغل خود هستند. از آنجایی که از جراحی لیفت بازو برای برداشتن این چربی و پوست اضافی استفاده می‌شود، می‌تواند ظاهر زیبای ناحیه بین آرنج و زیر بغل را بازگرداند. این روش می‌تواند باعث کاهش چشمگیر پوست و چربی اضافی شود.

شکل بهتر بازو: یکی از بزرگترین مزایای انجام عمل لیفت بازو این است که تون و شکل بافت‌های حمایتی را بهبود می‌بخشد.

خطوط و پوست صاف‌تر: یکی دیگر از مزایای روش لیفت بازو این است که شکل بازو را تغییر می‌دهد. علاوه بر این، کانتورها و پوست صاف تر را نیز به همراه دارد. عمل براکیوپلاستی در واقع شکل بازو را تغییر می‌دهد و از نظر زیبایی آن را دلپذیر می‌کند.

امکان پنهان کردن زخم‌ها: اگر جراح مهارت مناسبی داشته باشد، نگرانی در مورد بروز جای زخم‌ها وجود ندارد. چرا که میتوان به راحتی آنها را ناحیه دید خارج کرد.

عوارض لیفت بازو

به عنوان فردی که قصد انجام جراحی براکیوپلاستی را دارد، بسیار مهم است که در مورد عوارض آن اطلاعاتی کسب کنید. البته باید توجه کنید که اگر پزشک تشخیص دهد که این روش برای شما مناسب است، به این معنی است که عوارض آن کمتر از فواید انجام آن است. برخی از عوارضی که ممکن است بعد از این جراحی تجربه کنید در ادامه آمده است. با این وجود در صورتی که از خدمات یک پزشک مطمئن استفاده کنید، ممکن است هرگز دچار چنین عوارضی نشوید. خطرات جراحی لیفت بازو عبارتند از:

⚠️خطرات بیهوشی

⚠️خون ریزی

⚠️آسیب به ساختارهای عمیق تر مانند اعصاب، عروق خونی و ماهیچه‌ها

⚠️بافت چربی زیر پوست ممکن است بمیرد (نکروز چربی)

⚠️تجمع مایع (سروما)

⚠️عفونت

⚠️بی‌حسی یا سایر تغییرات در احساس پوست

⚠️دردی که ممکن است ادامه یابد

⚠️بهبود ضعیف زخم

⚠️نیاز احتمالی به جراحی تجدید نظر

⚠️بخیه‌ها ممکن است جذب نشوند و باعث تحریک و قرمزی پوست شوند.

⚠️جای زخم

پیش از انجام عمل، اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را با پزشک خود بررسی کرده‌اید تا بتوانید نحوه تشخیص و روش درمان آنها را نیز یاد بگیرید تا بتوانید به موقع آنها را شناسایی کنید.

مراقبت‌های قبل از جراحی لیفت بازو

مراقبت‌های قبل از جراحی لیفت بازو

قبل از انجام این جراحی، شما یا پزشکتان باید بررسی‌های کلی بر روی وضعیت سلامت خود را در نظر بگیرید. در ابتدا باید از جراح بپرسید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. در برخی مواقع زمانی که افراد دارای مشکلات زمینه‌ای هستند، ممکن است خطرات جراحی ارزش انجام آن را نداشته باشد. پیروی از یک سبک زندگی سالم شما را به یک کاندید مناسب برای انجام جراحی تبدیل می‌کند. با توجه به این که جراحی‌های زیبایی معمولا گران هستند، باید از قبل هزینه لازم برای انجام آن را تامین کنید؛ چرا که بیمه‌ها اغلب این هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهند.

🩹 توجه داشته باشید که تا زمانی که به وزن ثابتی نرسیده‌اید نباید این جراحی را انجام دهید. اگر بعد از جراحی وزن خود را کاهش دهید، ممکن است نواحی جدیدی از پوست افتادگی پیدا کنید و اگر بعد از جراحی براکیوپلاستی وزن زیادی اضافه کنید، می‌تواند به پوست ضعیف شما آسیب برساند. این مسئله می‌تواند باعث ایجاد علائم کشش و زخم‌های گسترده شود.

🩹 اگر سیگار می‌کشید، باید حداقل چند هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید. سیگار کشیدن خطر عوارض را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و ممکن است جراحی شما را به تاخیر بیندازد.

🩹 در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید، با پزشک خود صحبت کنید. جراح شما ممکن است قبل از جراحی آزمایشاتی را انجام دهد. این آزمایشات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

🔹 الکتروکاردیوگرام، برای بررسی ریتم قلب شما

🔹 تست‌های عملکرد ریوی، برای بررسی عملکرد ریه شما

🔹 آزمایش خون اولیه برای بررسی عفونت، کم خونی و عملکرد کلیه

مراقبت‌های بعد از انجام جراحی لیفت بازو

بعد از انجام جراحی بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید و مراقبت‌های لازم را برای دریافت نتایج بهتر مدنظر بگیرید.

🩹 پس از جراحی مایعات زیاد مصرف کنید. هیدراته ماندن به تسریع زمان بهبودی کمک می‌کند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل به همان اندازه مهم است.

🩹 بلافاصله پس از جراحی ممکن است درد و تورم جزئی در محل برش احساس کنید و به دلیل عارضه بیهوشی احساس تهوع و سرگیجه داشته باشید.

🩹 به طور کلی، بهبودی پس از جراحی پلاستیک حدود دو هفته طول می‌کشد. بنابراین باید حداقل دو هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید.

🩹 در این دوره باید از فعالیت‌های استرس‌زا اجتناب کرد. همچنین به مدت دو تا چهار هفته پس از عمل نباید رانندگی کنید و اجسام سنگین را بلند نکنید.

🩹 شما باید بازوهای خود را بالا نگه دارید زیرا به کاهش تورم بعد از عمل کمک می‌کند و فقط حرکات محدود بازو به شما توصیه می‌شود.

🩹 شما باید تا 6 هفته از باند فشاری استفاده کنید زیرا به کاهش کبودی و تورم کمک می‌کند و توانبخشی شما را آسان‌تر می‌کند.

🩹 بهترین حالت خوابیدن برای اکثر افراد پس از جراحی لیفت بازو این است که در دو هفته اول به پشت و در حالت خوابیده بخوابند در حالی که با کمک برخی بالش ها دستان خود را بالا نگه دارید.

بهترین دکتر لیفت بازو در تهران

به طور کلی روش براکیوپلاستی توسط جراح زیبایی یا پلاستیک انجام می‌شود. باید توجه کنید که سطح مهارت همه پزشکان یکسان نیست و شما برای کسب نتایج بهتر باید پزشکی با سوابق کاری مناسب را انتخاب کنید. الو پزشک با در اختیار گذاشتن لیستی از بهترین دکتر لیفت بازو در تهران، به شما در این زمینه کمک می‌کند.

بهترین کلینیک لیفت بازو در تهران

انجام هر جراحی زیبایی نیازمند یکسری تجهیزات و امکانات خاص است. کلینیک‌هایی با فراهم‌کردن این تجهیزات مناسب و مخصوص عمل‌های زیبایی، خدمات را به شما مراجعین محترم ارائه می‌کنند. شما با مراجعه به بهترین دکتر لیفت بازو در تهران، با خیالی آسوده تحت این عمل و زیر نظر پزشک ماهر و متخصص قرار می‌گیرید. اگر در شهر تهران سکونت ندارید و نمی‌دانید که برای انجام این کار باید به کدامیک از کلینیک‌ها مراجعه کنید، تیم الوپزشک برای شما لیستی از بهترین کلینیک‌های لیفت بازو در ایران را در اختیار شما قرار داده است.

هزینه جراحی لیفت بازو

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای انجام جراحی براکیوپلاستی، میزان هزینه‌های آن است. به همین دلیل قبل از برنامه ریزی برای انجام جراحی باید مشاوره انجام شود، در اینجا جراح نیازهای بیمار را ارزیابی کرده و بهترین روش را برای دستیابی به نتایج مورد نیاز پیشنهاد می‌کند. مدت زمان عمل، مشکلات حین جراحی و مراحل اضافی احتمالی قابل انجام در طول عمل می‌تواند بر هزینه‌های انجام آن تاثیر بگذارد. نکته مهم این است که از قبل در مورد هزینه‌ها صحبت کنید و همچنین از مراجعه به پزشکان غیرقانونی که اینگونه عمل‌ها را با قیمت‌های پایین انجام می‌دهند خودداری کنید. البته قیمت بسیار بالا نیز حتما تضمین کننده موفقیت جراحی شما نیست و شما باید پزشکی با مهارت کافی و هزینه مناسب را انتخاب کنید. الو پزشک می‌تواند شما را در انتخاب این پزشکان یاری کند.

سولات متداول

3. لیفت بازو چقدر طول می‌کشد؟

این جراحی نیاز به بیهوشی عمومی دارد و عمل جراحی حدود 3 تا 4 ساعت طول می‌کشد. در بیشتر مواقع این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود.

4. آیا براکیوپلاستی ارزشش را دارد؟

  1. جراحی لیفت بازو با رتبه رضایت 94 درصدی بیمار، در 4 سال گذشته به عنوان یکی از روش‌های ارزشمند شناخته شده است. بیماران اغلب بعد از عمل احساس اعتماد به نفس، جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری می‌کنند.

9. جراحی لیفت بازو چقدر دردناک است؟

  1. اکثر بیماران در چند روز اول (1 تا 3 روز) پس از لیفت بازو درد متوسطی را تجربه می‌کنند که می‌تواند با داروهای تجویزی توسط پزشک یا داروهای بدون نسخه کنترل شود.

6. بعد از لیفت بازو چگونه دوش بگیریم؟

  1. ممکن است روز بعد از جراحی بتوانید دوش بگیرید. از صابونی که قبل از جراحی استفاده می‌کردید استفاده کنید. قبل از دوش گرفتن به آرامی پانسمان‌ها را بردارید و آهسته بازوهای خود را از جمله برش‌ها بشویید.

8. چه مدت بعد از جراحی براکیوپلاستی بازوهای من متورم خواهد بود؟

  1. تورم ممکن است به مدت تقریبی 1 تا 6 ماه رخ دهد و بی‌حسی با گذشت زمان بهبود می‌یابد. استفاده از کمپرس سرد به کاهش کبودی‌ها کمک می‌کند.

2. آیا می‌توان بازوهای خود را بعد از لیفت بازو حرکت داد؟

  1. در هفته اول بهبودی، شما فقط از بازوهای خود استفاده محدود خواهید داشت. از هر گونه حرکت، ساییدگی یا نیروی اضافی روی برش‌های خود خودداری کنید. تاپ‌های گشاد و دکمه‌دار بپوشید تا مجبور نشوید دست‌های خود را بالا ببرید.

1. بعد از لیفت بازو چه کارهایی را نمی‌توان انجام داد؟

  1. برای بهبودی سریع‌تر، پیروی از دستورالعمل‌های بعد از عمل بسیار مهم است. در این زمان استراحت کافی داشته باشید و از هر فعالیت شدید، شامل تحمل وزن یا بلند کردن سرتان، خودداری کنید. طبیعی است که قدرت بازو و دست شما در ابتدا ضعیف باشد.

5. با جراحی براکیوپلاستی چقدر وزن کم می‌کنید؟

  1. لیفت بازو حدود 600 گرم چربی را از بین می‌برد. اما به طور کلی این یک روش کاهش وزن نیست. در عوض، این یک عمل زیبایی است که شل شدن بالای بازو را اصلاح می‌کند.

7. آیا ورزش می‌تواند جایگزین جراحی براکیوپلاستی شود؟

  1. ورزش، به ویژه تمرینات مقاومتی، مانند بلند کردن وزنه، تون عضلات بالای بازو را بهبود می‌بخشد. اما ورزش نمی‌تواند پوست شل را سفت کند. پس از انجام لیفت بازو، ورزش و عادات سالم می‌تواند به شما کمک کند تا نتایج را حفظ کنید.

10. چه شرایط پزشکی انجام لیفت بازو را خطرناک می‌کند؟

  1. براکیوپلاستی هرگز نباید برای فردی که سیگار می‌کشد یا دخانیات مصرف می‌کند، انجام شود. مصرف تمام محصولات حاوی تنباکو باید از 4 تا 6 هفته قبل از جراحی قطع شود. بیماران با سابقه اختلالات بافت همبند ممکن است کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی نباشند.

11. بهترین روش برای رفع افتادگی بازوها چیست؟

  1. براکیوپلاستی که معمولا به عنوان لیفت بازو شناخته می‌شود، یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر قسمت زیرین بازوها است. این روش بر حذف چربی اضافی و در صورت لزوم کاهش پوست اضافی برای ایجاد ظاهری شاداب‌تر تمرکز دارد.

کلام آخر

برداشتن بافت از طریق براکیوپلاستی دائمی است، به این معنی که شما می‌توانید سال‌ها از خطوط جدید بالای بازو خود لذت ببرید البته تا زمانی که وزن بدن ثابت و سبک زندگی سالمی داشته باشید. ورزش تون عضلانی شما را قوی نگه می‌دارد تا بازوهای شما به خوبی مشخص شوند و همچنین به جلوگیری از افزایش وزن در آینده کمک می‌کند. با کانتورهای بازویی که به تازگی بهبود یافته‌اند، ممکن است احساس اعتماد به نفس بیشتر و تصویر مثبت‌تری از خود داشته باشید. البته در صورت انجام نادرست این اعمال ممکن است نتایج معکوسی را تجربه کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود از ماهرترین پزشکان در این زمینه کمک بگیرید. الو پزشک ضمن فراهم کردن امکان مشاوره رایگان برای شما، بهترین جراحان پلاستیک در ایران و تهران را به شما معرفی می‌کند.

نظرات لیفت بازو

از این که تا انتهای مقاله همراه ما بودیم بسیار سپاس‌گذاریم. حال اگر سوالی در ذهنتان باقی مانده، می‌توانید آنرا در همین قسمت مطرح کنید تا کارشناسان ما کمتر از 24 ساعت به آنها پاسخ دهند. همچنین اگر تجربه انجام این جراحی را داشته‌اید با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. الو پزشک و مجموعه دکتر گویا بصورت 24 ساعته با مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا